Ugens udfordring

På lørdag er jeg den heldige type der får besøg af en meget særlig person!
Det er Line! Hun kommer hele vejen fra nordjylland, og jeg glæder mig fantastisk meget :D
Jeg kan ikke helt huske hvor jeg sidst har set hende, men jeg det er over 3 år siden :( Det er også alt for lang tid, men så'n er det nogle gange.

Nå men ugens udfordring bliver, at finde en vildt lækker kage, uden æg i!
Så jagten er sat ind, eller ikke helt endnu, jeg skal liiige(hej Alfons Åberg) havde snakket med Line, om der er noget hun ikke kan lide, for det kan jeg slet ikke huske efter så lang tid.

4 kommentarer:

Mathias Jensen sagde ...

De her ser lækre ud:
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift-aeggefri.php?id=9771

:)

Louise - This Fictional Life sagde ...

Uh yum! Det ryger i bunken med opskrifter :D

Tusinde tak!

SARAHH sagde ...

EJ. Æggefri!!? Æggee, DU kan næsten ikke bage kager uden æg <3

(Alle skal ha' æg(ge) (i deres liv))
Haha. Mest overdrevne brug af parentes ever. Godnat til mig.

Louise - This Fictional Life sagde ...

HA HA HA HA åh sarah i looove u!

Det kan man godt, og de smager til tider okay godt sige hr bager inde på sofaen :D