........

Banke banke på!

Hvem der?

Ned!

Ned hvem?

Nedtur!

Jeg ved godt det er min egen skyld, jeg ved godt jeg skulle havde støvsuget. Men når man ikke en gang har overskudet til at gå i bad, er det ret svært at finde overskud til at støvesuge hele huset. Det er en time siden mor kom hjem fra arbejde, og vi har ikke lavet andet end at skændes i den time. Og jeg ved udemærket godt det er min skyld det hele. Og hvis jeg havde bare 2 millimeter overskud tilbage var jeg gået i bad, pakket min taske og smutte ned til Henfir eller Timothy og sovet. Men det har jeg ikke, jeg har ikke overskud til at være her når mor kommer hjem igen, jeg har ikke overskud til at skændes mere. Men jeg ved udemærket godt, at det komme til at ske, lige til hun går i seng.
Og jeg ved også godt, at der overhovedet ikke er nogle der har vidst hvor dårligt jeg har haft det i den sidste måned, for de der facader jeg havde før nogle vidste at jeg havde angst og ocd, er lige som kommet igen, så jeg ud af til virker glad og rask.

Jeg har super meget lyst til at tage en alopam og bare sove. Jeg orker virkelig ikke det her lige nu. Og orker ikke flere tåre, eller mere snot.

0 kommentarer: