Bum Bum

I dag har været en meget blandet dag. Overvejende god, men der er lige et punkt der er ret lille, men dog har en meget meget meget stor irritionsfaktor.
Min mobil er afgået ved døden :(

Så nu overvejer jeg, hvilken en jeg skal til at købe. Lige nu overvejer HTC touch diamond:



Men åh hvor jeg dog syntes det er svært!

Men som sagt, i dag har været virkelig god :D Jeg har været over ved Amalie for første gnag siden de flyttede i det nye hus( hej jeg er meget langsom). Og vi har bare hygget os MAX! Og Olivia er da alt for nuttet! Hun kunne godt se jeg var syg inde i hovedet, og hun kunne også se en masse rødt køb:D
Det var super rart at thjille med Amalie igen. Det er ret åndssvagt at vi ikke har gjort det noget før. Jeg håber vi snart skal hygge igen. Vi har ihvertfald planer om en muffinsbage dag :D! YAY siger jeg bare :D!

0 kommentarer: