Tomt

Her er ret tomt. Kamilla skulle jo hjem i dag. Tiden er virkelige gået hurtigt. Men så'n er det jo når man hygger sig :D! Og det har virkelig været ubeskriveligt hyggeligt :D

Da Kamilla var taget med bussen, gik jeg ind til Mie, vi skulle nemlig lave 3D pusslespil i dag :D
Og det endte med at se nogen lunde så'n ud:




Jeg, så'n helt personligt, syntes det var reeeet sjovt at lave :D Tak for hjælpen Mie :D


I morgen skal vi ud til farmor og spise middag, sammen med Anja, Kristian og Anton. Det glæder jeg mig til :D Men der er jo lige nogle jule ting der skal ordnes først.

Det har været en rigtig god uge, men jeg er rigtig træt nu.

#14
Julekalender

1 kommentarer:

Offertjenerinden sagde ...

OMG kan man stadig få 3D puslespil?? Jeg havde et par stykker engang, de var vildt hyggelige :D Jeg ønskede mig altid Eiffeltårnet, men det fik jeg aldrig :P