Julegaver

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at lave en liste over alle de fantastiske julegaver jeg har fået :D

Mor og far :
Samsung 42 tommer HD plasma tv+ wii med wii sport og play+ de der tilbehørs ting til sport og spyro:D! og en parfume.

Kamilla:
3 små fantastiske bøger der hjælper mig hver dag, hjemme lavet halskæde+ ørringe der ligner muffins(SCOER :D) en venskabs pind, en pung som faktisk er en sko med mariehøner på, en anden meget meget meget nuttet halskæde, og en hjemmelavet æske med en mariehøne på :D(sig lige hvis jeg har gelmt noget)

Farmor:
Ny hårtøre plus en børste med iontec totalt fedt! Og hendes magurit broche så jeg har hele sætte <3

Faster Lene og co:
En totalt lækker taske+ den lille magruit broche(så har jeg både den lille og store)

Johanne:
Den mest fantastiske krus i hele verden + en meget meget meget lækker te! :D

Sarah:
Brugte batterier pyntet pæn- men uden strøm(intern joke), Post secret bog, kanpper, 3D dyr, levende mariehøne og en top cat kanllert der virkelig sagde BANG!

Naboen 191:
Et virkelig sødt billede af Mimi og jeg

Naboen 189:
Det sejeste sengetøj ever :D!

Ida:
Den fedeste trøje nogen sinde :D! (jeg har den på, på de billeder Kamilla og jeg tog i skoven)

Det kan godt være jeg har glemt noget, men hvis jeg har undskylder jeg, og så må du lige minde mig på det.

#19
At jeg har en putte kat ved mine tær

0 kommentarer: