Jeg fik lige lyst til at lave en lille hvad har jeg lavet i dag blog.

Jeg har været i bad, bagt muffins, besøgt Anja og Kristian+Anton og farmor. Spist aftensmad, Tisset 2 gnage, skidt en, spise et stykke rugbrød 1 muffins og en halv crem linse, spist noget chokolade, givet ris en halv is, fundet en orm i felis's røvhul(meget ulækkert), hjulpet farmor med hendes computer, cyklet 6 km(3 i modvind), Hjulpet far med at fixe 1 styk overhakket antenne kabel, set all-stars, klippet negle, klippet min pandehår, drukket for meget cola, set aminel planet og en masse halve film, husket min medicin til tiden, luftet ud, fået cola galt i halsen, skrevet den her, prøvet på at falde i søvn, fået 2 nye bh'er, grint rigtig meget

Alt i alt en rigtig god dag

1 kommentarer:

SARAHH sagde ...

Min efterskole lærer, Pete, var med i AllStars!!! :D