Hi I'm Awesome!

I FEEL GOOOOOD!!!

Hvem er det lige der er blevet den lykkelige ejer af en Tamagotchi!?
Det er nok lige mig tror jeg!:D(og Kat)

I dag, ja de sidste 3 uger, har været fantastiske :D
Kat bor her næremest efterhåndenden. Det er mere end skønt!

Jeg bliver ved med at overvinde min angst, og det går så latterligt godt med den at jeg næsten er begyndt at tro på, at jeg måske kan flytte hjemme fra efter sommerferien!? :O

I dag har mig og Kat været ved lægen, og i Rosengårdscentret. Hvilket er en ret big deal for mig. Jeg fik købt ny kjole, og det jeg manglede i panduro, øhm jo så var vi på MacD bare lige for at prøve noget nyt.

Og vi skal snart på ferie :D!!!

( Kat og jeg på ferie)




Det bliver for hot kan jeg godt lige sige dig!:D

Alt i alt har jeg det faktisk ret godt med mig selv for tiden!:D
Alt går som jeg ikke havde regnet med det ville, og det er godt!
Ægge bist HAPPYYYY

0 kommentarer: