Hele det der Blackmarket fest. Det er sku ret grinagtigt.
Det er fair nok folk gerne vil og alt det der, jeg kan bare ikke tage det seriøst.

"Se os, vi har en bruger på Blackmarket, derfor skal vi til fest, og så skal vi rigtig vise hvor ALTERNATIVE vi er"

Det er da noget lol!

Igen det er sku okay med mig folk gerne vi til det. Så længe jeg må side og grine af det.........

Hvis du får ondt i røven over det, er det dit problem.

Nå, men mig og Kat har bagt de LÆKKRESTE muffins i dag, med den sødeste glasur, og de sødeste krymmler på!
Der kommer billeder sener, vi orker ikke lige at ligge billeder ind nemlig.....


Det er fordi Elsebeth kommer i morgen, og så skal vi rigtig hygge spise og snakke.

Det er også i morgen vi får svar på det med farmor. Jeg er ret nervøs! Derfor er det også pisse rart at Kat er her. Så er der en der passer på mig, og får mig til at tænke på noget andet. Det er rigtig rart!
Vi skal ned og gå shop amok i Matas i morgen. Ja så seje er vi bare. Slå den............

0 kommentarer: