Dagen startede rigtig nederen, med mig der ikke kunne sove, og en dum hovedepine.
Så faldt jeg ENDELIG i søvn ved en 12 tiden, og vågnede igen ved en 17 tiden.
Mor og far var i Odense, så jeg babysittede Ris aka Al Capone. Han er begyndt at rende rundt med hans små hyggekødben i munden, og de hænger ud på samme måde som Al Capones cigar gør. Det ser noget så nuttet ud:D

Nå men mor og far kom hjem ved en halv 8 tiden. Og de havde en giga stor pakke med hjem :o
Den var fra Fnug og Loui :D
Jeg var ret så overrasket, for jeg kunne ikke lige finde ud af hvorfor jeg skulle havde pakke fra dem.

Det viste sig så at det var en "nu skal Ægge få det beder" pakke.

Og jeg kan godt lige sige jer at jeg tudbrølede da jeg åbnede og så alt det den indeholdte!!



Der er så meget fantastisk i den!:D

Der er:
Hjerte toiletpapir
Mega sød marinehøne bog

Hårbøjle med jordbær på(den skal jeg så meget havde på i morgen, når vi skal holde føs'dag for far og farmor)
Blå frøer
SÆBEBOBLER FTW!
Slikkepinde, en med cola-smag, og så 4 rigtig søde med hjerter og jordbær på :D
Hjerte tape

Alice Vooper cd( hey stoopid)

Bolcher med frugtsmag
P
rikkede hår spænder(de er mega nuttede)

Skumfiduser til min varme kakao
Og Pe pe lakrids :D



Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for det!
Det gjorder min lorte dag, til en fantastisk dag :D

Fra lort til lagkage, tusinde tak Fnug og Loui!<3

1 kommentarer:

SARAHH sagde ...

ej, jeg har også købt hjerte toiletpapir til min fødselsdag :D
sikke en dejlig pakke at få!