Jeg panikker fordi jeg ved at jeg den 25 skal til tandlægen, jeg er lige ved at tude. det stresser mig latterligt meget, og at vide jeg også snart skal til medicinknotrol gør det ikke beder. det tager pusten fra mig. det giver mig lyst til at ligge i sengen i dage uden at stå op eller noget. jeg kan slet ikke overskue det. jeg overskuer ikke en gang at lave store bogstaver efter punktum lige nu. og jeg er ldit inde i en omg jeg går glip af mine ungdom periode.

Ja wuhu jeg er 18 og hvad laver jeg? jeg gåer hjemme hele dagen, og laver intet. ja ja jeg skla jo kæmpe mod angsten og det skal jeg gøre hele tiden. men ærligtalt så er jeg sku ved at køre lidt træt i det, det er ved at bliver som en dårlig gentagelse af en kamp man har set for mange gange, og man kender allrede resultate men man er tvunget til at se den, og den ender altid med nederlag. det ville være meget nemmer bare at lade angsten tage over og sove dagen væk.efter næsten 2 år lænket til hjemmet er det ved at være svært at føle det hele er så skønt og fab som andre ser det. årh hvad går du bare hjemme hver dag og laver lige hvad du vil? hvor er du heldig.....nej det er jeg ikke.

jeg kan mærke jeg bliver meget sur nu, nutella.

0 kommentarer: