Jeg havde jo nok regnet med at i morgen ville blive okay normal.
Lige et hurtigt politisk møde om aftnen og så var det det.


Men så finder man ud af at ens ene nabo er død, og at begravelsen er i morgen kl 11:00.
Det er dybt sørgeligt, hun blev kun 60, og hende og hendes mand havde kendte hinanden siden de var 12 år gamle.


Jeg har aldrig haft ret med hende at gøre, kun da jeg var mindre, men jeg syntes virkelig at det er det mindste jeg kan gøre, altså at gå til begravelsen.
Hendes mand er stadig i chok, men det er jo klart.
Hun faldt om da de var på ferie i Sverige. 
Det viste sig at være en blodprop i hjernen, hun har så været indlagt noget tid, men nu kunne kroppen ikke mere.


Jeg er lidt irriteret over, at jeg ikke har en pæn sort jakke jeg kan havde på i morgen, ikke en gang et par pæne sorte bukser.
Men mørkeblå cowboy bukser og en mørk tunika + cardigan må (håber jeg) være fint nok.


0 kommentarer: