Mhm!

Ahha, se så. Nu kender jeg virkelig følelsen af at blive pisset op ad ryggen.
FUCK DET KOMUNALE(indsæt vredes udbrud der ville få selv Berthel Hitler til at ligne en sød lille missekat)

Min verden er lidt kolapset omkring mig, og oven på mig. Den vejer fandes meget, hvis du skulle være interreseret i, at vide det.

Kommunen har ret meget pisset mig i øret,røvrendt mig, tage mig ved næsen osv, vælge selv den du syntes bedst om.

Jeg får ikke min gratisbehandling som LOVET!?
Nååårh nej, det havde hun da lige glemt at fortælle mig, hun havde fået afslag..... AFSLAG!? Hun sagde jeg havde fået det!?
Jeg er så ked,knust,vred,tosset,arrig(igen osv.) Jeg tuder som en stukket gris.

Jeg tror ikke helt det i sin fulde form er gået op for mig hvad det helt betyder, at jeg igen er tilbage og give 1200 kr pr gang, på en kontanthjælp der siger 3000

Men hurrah for min far kender nogle af de vigtige i kommunen, han har fået dem til at se min sag igennem igen. Så der er stadig et meget lille håb. Men mit håb er pt pga mit kæmpe vrederudbrud og følesen af varmt komunal pis løbende ned af ryggen, ikke eksisterende.

!/?)&)=?="&+%(?=(?!=@)#?/)%?!#&/=§!("/$()/!#%&@!!!!

0 kommentarer: