Til ære for Johanne

Efter en "kort" telefonsamtale med Johanne. Måtte hun indrømme, at hun lige som jeg, er blevet afhænning af visse blogs. Lige som jeg er afhænning af hendes, er hun afhænning af min. Og hun gjorder mig opmærksom på, at hun bestemt syntes det var for dårligt, at jeg ikke får blogget så meget, som jeg er gang gjorder. Og sødeste Johanne, jeg undskylder!

Men, det har nok rigtig meget at gøre med, at jeg er super irriteret på bloggers nye billedeoplodnings system. Det fungerer bare ikke med en MAC :/ Jeg skal hver gang ind og oploade et i mit picasawebalbum, og det fungerer heller ikke optimalt med MAC, før jeg kan får ind i blogger og finde billedet. Så det er super irriterende, og tager næste 3 gange så langtid at skrive et indlæg hvis der skal et billede i :(
Og tit vil Picasa ikke fungere, så må jeg hen og gøre det hele igen, bare med photobucket.

Og lige som jeg sidder her og brokker mig, kommer mor hjem fra byen, og har købt påskeæg til mig <3


1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er den sødeste ! MYSH !