HA!

Hele dagen i dag, har jeg haft en knap i min kjole, der godt kunne ligne en, der ville falde ud. Men min dovenskab fik mig til, at tænke: " Næææh det gør den da bestemt ikke!" Så står jeg og har vasket hænder, og skal lige klø mig på min pat, og hvad sker der så? Jo knappe ryger ud, rammer spejlet på badeværelset, og ryger lige ind i øjet på mig.

Total tegnefilms øjeblik! Jeg kan godt love jer for jeg grinede

____________________

Nå men Johanne har været her i dag, dog havde hun glemt hendes øre hjemme. "Øh Johanne, hallo jeg taler til dig, gider du lige række mig dejskraberen?"
Ja vi har bagt muffins, og de blev virkelig gode. De var med KitKat og appelsin. Det kan stærkt anbefales!

Dog nåede jeg at rive mig på rivejernet Ikke nok med det, kom der appelsin saft i såret, kan du sige av?

0 kommentarer: