De evige jagtmaker

Hver gang jeg går ud på mit badeværelse, og kigger til højre ,når jeg står ved vasken, så ser jeg den pudder jeg har liggende. Og hver gang skammer jeg mig over den. Jeg ved så ikke om det er fordi, jeg ikke bruger den, og altid lidt ligner en lille grå mus, eller om det er fordi, jeg har brugt penge på den, og rent faktisk troede, at jeg ville vågne op en dag, og være ultra meget "voksen" og i super meget kontakt med min kvindelige side, og begynde at gå med meak-up og lige en million(ej okay, så en tusinde kr.).

Men uanset hvad grunden er, så skammer jeg mig. Og det irriterer mig. Jeg kunne måske bare flytte den, jo jo tro mig, tanken har strejfet mig, men nej, det vil OCD'en ikke tillade. Det ville måske også være for nemt bare at fjerne den, gemme den væk i et skab, og glemme alt om den. Jeg ville havde det meget beder med at give den væk, så jeg vidste den fik et godt liv, og gjorden en glad på de evige jagtmarker. Dadiiii dadaaaaam....

0 kommentarer: