Dizzy

Jeg tror jeg har hittet mig lidt influenza :(
Jeg har ondt i hovedet/mave/nakke, kvalme og jeg er rigtigt svimmel. Det hele er bedst når jeg ligger ned, kunne vi ikke lige vende verden 90 grader? Så ville det hele være lidt nemmere for mig, men det ville være lidt noget rod for alle andre, hmmm, den ide dropper vi igen.

Fredag skal der pynts honningkager :D! Jeg glæder mig! Det eneste jeg mangler er en ny fin blød pensel. Mor skal til noget julefrokost ting med arbejde, så mig og far laver huset om det helt store pynte samlebånd-noget-der-lyder-smart-og-hyggeligt :D

Rart billede


Even when you are blurry you are beautiful


#7
De julelys far har hængt i træet uden for min vindue. De giver en rar glød når alt er slukket på mit værelse, og man bliver glad når man kigger ud af vinduet.



0 kommentarer: